ΔΙΗΜΕΡΙΔΕΣ/ΣΥΝΕΔΡΙΑ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ/ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

ΔΙΗΜΕΡΙΔΕΣ/ΣΥΝΕΔΡΙΑ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ/ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ2020-03-12T10:51:57+00:00

Διοργανώνονται εναλλάξ το«Γενικό Σεμινάριο-Εργαστήρια» (2ο εξάμηνο) και η «Επιστημονική Διημερίδα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού με διεθνή συμμετοχή» (4ο εξάμηνο) που περιλαμβάνουν θεματικές ενότητες όπως π.χ. Εκπαιδευτικό Δίκαιο, Διαλεκτική Συμβουλευτική, Διαχείριση Ειδικών Πληθυσμών- Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, Εκπαιδευτική Ηγεσία, Διαχείριση Ειδικών Πληθυσμών- Πολυπολιτισμικές Ομάδες, Εφαρμογές και Παραδείγματα Εκπαιδευτικής Έρευνας η/ και άλλες επίκαιρες θεματικές. Στις δραστηριότητες αυτές φιλοξενούνται αναγνωρισμένες/οι εισηγήτριες/ές από το επιστημονικό πεδίο του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και νέοι/ες επιστήμονες. Η διάρκεια και η οργάνωση εξαρτώνται από τις διεθνείς συγκυρίες και εξελίξεις στο επιστημονικό και ακαδημαϊκό χώρο του αντικειμένου του Π.Μ.Σ.

11η Επιστημονική Συνάντηση Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού με διεθνή συμμετοχή «Η Εκπαιδευτική Μηχανική της Επικοινωνίας και των Μέσων της στο Σχεδιασμό και στην Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Μονάδων: Επιστημολογικές, Ανθρωπολογικές, Παιδαγωγικές, Οργανωσιακές, Κοινωνικές και Ψηφιακές Συνιστώσες και Προεκτάσεις» ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ

29-30 Μαΐου 2020,  Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Αφίσα, Πρόγραμμα GR EN, 1η ανακοίνωση, 2η ανακοίνωση αναβολής Επιστημονικής Συνάντησης

Έχουν περάσει κάμποσα χρόνια από τότε που ο Ν. Λούμαν διατύπωσε την ακατανόητη και συνάμα αδιανόητη για πολλούς και πολλές ρήση: «Δεν επικοινωνούν οι άνθρωποι, οι επικοινωνίες επικοινωνούν». Οδηγώντας στην κοινωνική ολοκλήρωση το παράδειγμα της Κυβερνητικής και της Συστημικής Θεωρίας που με την ευφυή σύλληψη των Shannon & Weaver (bit & bytes) και την αποπροσωποποίηση της πληροφορίας ως προσώρας τεχνικής επικοινωνιακής αξίας, προσέδωσε στην επικοινωνία τις αυτονόητες καταστατικές ιδιότητες ενός συστήματος. την αυτοαναφορικότητα και την αυτοποίηση. Οι ριζοσπαστικές εξελίξεις στο χώρο των μέσων, των τεχνικών και των τεχνολογιών της επικοινωνίας, της πληροφορίας και της απεικόνισης, συναρτώνται άμεσα με την ευρύτερη οργάνωση και λειτουργία της κοινωνίας. Εντούτοις, στην κατεξοχήν εποχή των συνδεδεμένων προσώπων, των δικτυωμένων υπηρεσιών και των τεράστιων δεδομένων (big data) που αναπαριστούν την ποικιλία των ανθρώπινων αλληλεπιδράσεων και διαδρομών, μεγεθύνεται η αδυναμία αποδοχής, κατανόησης και διαχείρισης αυτής της ποικιλίας. 

Βιώνουμε ως ένα βασικό παράδοξο την ασυμβατότητα της έντασης των διακρίσεων, των διαχωρισμών και των αποκλεισμών με την κοινωνική αυτοπεριγραφή που συνοδεύεται από μια αδυναμία συνδέσεων, επίδειξης ανεκτικότητας και αποδοχής πολυσυστημικών συμπεριλήψεων. Η ανάδειξη, κατά συνέπεια, της επικοινωνίας ως συστημικής λειτουργίας και η καλλιέργεια μιας ανθρωπιστικά προσανατολισμένης παιδαγωγικής της επικοινωνίας των επικοινωνιών ως ένα ιδιαίτερο σύστημα, συνιστούν το πλέον επίκαιρο και πολύπλοκο ζήτημα για τον  εκπαιδευτικό σχεδιασμό.

 «Ό,τι είναι λειτουργικό για την κοινωνία είναι στην επικοινωνία και ό,τι είναι στην επικοινωνία εάν δεν είναι ακόμα κοινωνία είναι θέμα χρόνου πότε θα γίνει, δηλαδή θα συμπεριληφθεί σε αυτή».

Μόνον ό,τι επικοινωνείται αποτελεί συστατικό στοιχείο της κοινωνίας και κάθε άλλου επιπέδου συστημικής οργάνωσης. Στην επικοινωνία αυτοπροβάλλονται τα συστήματα και αυτόν τον επικοινωνιακό τους αντικατοπτρισμό επανεισάγουν ως επιβεβαίωση των ορίων τους και της ταυτότητάς τους. Αν η αυτοπεριγραφή χτίζει ένα επικοινωνιακό μοντέλο, η αυτοπαρατήρηση και η παιδαγωγική της διαπραγμάτευση είναι η αναστοχαστική μοντελοποίηση της κοινωνικής κατασκευής των επικοινωνιακών μοντέλων. Η πληροφορία (κώδικες, μέσα, μηνύματα) αποτελεί την ορατή έκφανση της επικοινωνίας και μέσω αυτής οικοδομείται ο χάρτης των διαδρομών της ίδιας της κοινωνίας. Κατασκευάζεται ο δειγματικός χώρος της επικοινωνίας των πληροφοριών. Ο μη δειγματικός χώρος, ο αναδυόμενος χώρος της επικοινωνίας των επικοινωνιών οριοθετείται προσώρας ως συμπληρωματικός χώρος μη-επικοινωνίας, αλλά εν δυνάμει επικοινωνίας. Στη συστημική προσέγγιση με την έμφαση που δίνεται στην ποικιλία ή διαφορά και στην ίδια την επικοινωνία ως κοινωνική σταθερή, επιχειρείται μια λειτουργικά τελέσφορη διαφοροποίηση, με στόχο οι προσδοκίες, τα νοήματα, τα εργαλεία και οι λειτουργίες να μην αναμειγνύονται με σκέψεις και συναισθήματα. Τα κοινωνικά συστήματα με τα ψυχικά συστήματα. Οι συμβατικές μηχανές με τα ανοικτά συστήματα. Οι συμβολικές με τις βιολογικές ανάγκες. Οι γνωσιακές απεικονίσεις με τις δεοντολογικές αναπαραστάσεις. Οι οντότητες με τις οντολογίες. Οι βεβαιότητες με τις ενδεχομενικότητες. Μέσα από διαχωρισμούς και διασυνδέσεις, συνενώσεις και διακρίσεις συνδιαμορφώνεται ένα πολύπλοκο διεπιστημονικό υπερπεδίο. Η επικοινωνία εκλαμβάνεται ως κοινωνικό σύστημα και η κοινωνία αντίστοιχα ως επικοινωνιακό σύστημα. Ως εκ τούτου, καθίσταται σαφές εντός του συστημικού πλαισίου ότι δεν υφίσταται κοινωνική δράση εργαλειοποίησης που να δύναται να υπερβαίνει το ανώτατο επίπεδο οργάνωσης, δηλαδή την ίδια την κοινωνία.

Σήμερα η θεωρία και η έρευνα της επικοινωνίας έχουν λάβει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά με αναφορές σε όλα τα λειτουργικά κοινωνικά συστήματα. Ο τόνος στο διεπιστημονικό διάλογο είναι συχνά οξύς. Τα ΜΜΕ και οι ΤΠΕ βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, κυρίως, λόγω της προσδοκίας εξασφάλισης οικονομικών αλλά και πολιτικών πλεονεκτημάτων. Εάν θέλουμε, όμως, να προχωρήσουμε την έρευνα της επικοινωνίας, είναι καιρός να συμβάλουμε ώστε να αναπτυχθεί ένα νέος διάλογος γύρω από την επικοινωνία. Ελκυστικά και επιτυχημένα λειτουργικά αξιώματα της επικοινωνίας πρέπει να επανεξεταστούν στις επεξηγηματικές τους υποσχέσεις και στις αξιώσεις ισχύος τους.

Όπως συμβαίνει με όλα τα λειτουργικά κοινωνικά συστήματα, η εκπαίδευση δεν είναι τίποτα άλλο από επικοινωνιακά προγράμματα στην υπηρεσία του λειτουργικού νοήματος. Παρόλα αυτά, η αντίληψη αυτή δε δείχνει να συνεπάγεται και μια αντίστοιχη, ρητή και μηχανικά εφικτή ενσωμάτωση της επικοινωνίας στο σχεδιασμό και τη λειτουργία της. Η επικοινωνία ως προϋπόθεση όλων των συστημάτων δε διαφοροποιείται ούτε εύκολα ούτε επαρκώς από την επικοινωνία ως συστημικο-αναφορικό γεγονός (ως εκπαιδευτική επικοινωνία). Ως επικοινωνιακό σύστημα οφείλει να σχεδιάζεται, να οργανώνεται, να λειτουργεί με εκπαιδευτική στόχευση και να παράγει γνωστικά αποτελέσματα. Συστημικά κοινωνικά ιδωμένη η εκπαίδευση είναι ούτως ή άλλως παιδαγωγικά εστιασμένη επικοινωνία. Η ποικιλία και η αναζητούμενη συνοχή του γνωστικού περιεχομένου των μαθημάτων, του αξιακού περιεχομένου της παιδαγωγικής τους, αλλά και της πολλαπλότητας των ρόλων, των λειτουργιών και των σχέσεων των σχολικών μονάδων, καθιστά την εκπαίδευση ως κατεξοχήν τόπο επικοινωνίας των επικοινωνιών.  Ο τρόπος που η επικοινωνία οντολογικοποιείται (προσωπικά, κοινωνικά, τεχνολογικά, ψηφιακά), όπως και οι επιστημονικές και παιδαγωγικές, ανθρωπολογικές και οργανωσιακές, κοινωνικές και ψηφιακές συνιστώσες και προεκτάσεις της, έχει συνέπειες για όλα τα επίπεδα οργάνωσης της κοινωνικής πολυπλοκότητας, αλλά και για την ίδια την εκπαίδευση ως το πλέον πολυ-συμπεριληπτικό σύστημα με την ιδιόμορφη λειτουργικο-δομική μηχανική της.

Η τριημερίδα απευθύνεται σε στελέχη της εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων και όλων των τύπων, σε απόφοιτες/ους και φοιτήτριες/τές των Π.Μ.Σ. «Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων» και «Διδακτική Θετικών Επιστημών και ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση», αλλά και σε όλους/ες τους/τις φοιτητές/ήτριες και σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης όπως και σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Στόχος της εφετινής διεθνούς τριημερίδας είναι η εμβάθυνση στις παρακάτω σύνθετες μεταβλητές:

  • Η Επικοινωνία των Επικοινωνιών στη Σχολική Μονάδα
  • Τα Συστήματα ως Οριοθετημένες και Αυτοαναφορικές Επικοινωνίες
  • Το Σύστημα της επικοινωνίας οι εκφάνσεις του και η διαχείρισή του στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό (ΜΜΕ, ΤΠΕ & ΜΚΔ)
  • Η Διεπιστημονική Προσέγγιση της Επικοινωνίας στον Εκπαιδευτικό Σχεδιασμό και η Συστημική Εκπαιδευτική Μηχανική της
  • Η Αναλογικότητα και η Ψηφιακότητα της Επικοινωνίας και η Επαύξηση και Απομείωση της Πολυπλοκότητας της Κοινωνίας και της Πραγματικότητάς της
  • Η Ερμηνευτική και η Εκτελεστική Οντολογία της Ανάπτυξης Επικοινωνίας Εκπαιδευτικών Μονάδων
  • Η Επικοινωνία ως Μεταεπικοινωνία και Αναστοχασμός

Στις εργασίες της τριημερίδας εντάσσονται ειδικές συνεδρίες για μεταπτυχιακούς απόφοιτους/ες και φοιτητές/τριες των Π.Μ.Σ. «Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων» και «Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση» του Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. Το τριήμερο θα πλαισιωθεί με εργαστήρια και κοινωνικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Το κόστος εγγραφής και συμμετοχής ανέρχεται στο ποσό των €30 για όσους ενδιαφερόμενους εγγραφούν έως την Παρασκευή 15/04/2020 και των €40 για όσους εγγραφούν αργότερα από την προαναφερθείσα ημερομηνία.
Η εγγραφή και συμμετοχή για τους φοιτητές και φοιτήτριες του Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. είναι δωρεάν.
Η εγγραφή και συμμετοχή για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές και μεταπτυχιακές φοιτήτριες όλων των Π.Μ.Σ. του Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. είναι δωρεάν.
Το κόστος εγγραφής και συμμετοχής για τους φοιτητές και φοιτήτριες (εκτός Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ.) ανέρχεται στο ποσό των €10 (απαραίτητη είναι η επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας κατά την είσοδο στη διημερίδα).
Στο ποσό εγγραφής περιλαμβάνονται:

  • φάκελος και γραφική ύλη
  • καφές και εδέσματα κατά τα διαλείμματα των εργασιών της διημερίδας
  • βεβαίωση συμμετοχής
  • τα πρακτικά της διημερίδας που αποτελούν τον 12ο τόμο της σειράς «Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού»

Η εγγραφή γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας πληρωμών του Πανεπιστημίου Αιγαίου σε ιστοσελίδα που θα ανακοινωθεί σύντομα

Ο χώρος διεξαγωγής της τριημερίδας καθώς και το αναλυτικό πρόγραμμα θα ανακοινωθούν με νεότερο μήνυμα.

Ημερίδες, Διημερίδες και Επιστημονικές Συναντήσεις που διοργανώθηκαν:

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ,
με έμφαση στη διεπιστημονικότητα, την υβριδικότητα (ψηφιακότητα) των εκπαιδευτικών περιβαλλόντων και τις θεωρίες πολυπλοκότητας

Θέμα: «Η πρόκληση της πολυπλοκότητας για τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς: θεωρία, περιγραφή, βίωμα, λειτουργία, παρατήρηση, επικοινωνία»

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019 , Ρόδος, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Δημοκρατίας 1, Κτίριο 7ης Μαρτίου, αίθουσα διδασκαλίας “Simone de Beauvoir” (αιθ. 3-4)

Α΄ Μέρος (Ολομέλεια): Διεπιστημονική θεωρητική πλαισίωση της ημερίδας και ανάδειξη ενός ζητήματος εκπαιδευτικής μηχανικής με τη μορφή της μελέτης περίπτωσης.
Β΄ Μέρος (σε ομάδες): Διεπιστημονικά Εργαστήρια επί του ζητήματος και των εκφάνσεών του, με έμφαση στις σχετικές οργανωσιακές παιδαγωγικές θεωρίες, στο θεσμικό πλαίσιο, στην αποτίμηση της οργανωσιακής επάρκειας, στις προσωπικές εμπειρίες, στις μεθόδους και τεχνικές εμπειρικής προσέγγισης και στις μεταξύ τους διασυνδέσεις (δομικές συζεύξεις).
Γ΄ Μέρος (Ολομέλεια): Παρουσίαση αποτελεσμάτων, αναστοχασμός, αναδυτικές διαπιστώσεις, προτάσεις.

δείτε περισσότερα εδώ
Δήλωση Συμμετοχής Διευθυντή
Πρόσκληση προς διευθυντές και εκπαιδευτικούς
Πρόσκληση προς μεταπτυχιακούς φοιτητές

Επετειακή 10η Διεθνής Επιστημονική Συνάντηση Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
«Η ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ»
THE COMPLEXITY IN THE SCHOOL DESIGN AND DEVELOPMENT

18η & 19η Μαΐου 2018,  Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Αφίσα, Πρόγραμμα GR EN

9η Επιστημονική Διημερίδα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού με Διεθνή συμμετοχή
«ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΗΣ»
SCHOOL DEVELOPMENT MODELS: APPLICATIONS OF THE SYSTEMS APPROACH AND ITS EDUCATIONAL ENGINEERING

2 & 3 Ιουνίου 2017, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Αφίσα, Πρόγραμμα σύντομο, πλήρες

8η Επιστημονική Διημερίδα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
«Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΩΣ ΕΥΦΥΗΣ, ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ»
THE SCHOOL AS AN INTELLIGENT, HYBRID AND MORAL ENTITY

27 & 28 Μαΐου 2016, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Αφίσα, Πρόγραμμα σύντομο, πλήρες

7η Επιστημονική Διημερίδα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
«ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΥΦΑΝΣΗ»
SYSTEMIC EDUCATIONAL DEVELOPMENT: TECHNOLOGICAL AND PEDAGOGICAL INTERWEAVING

22 & 23 Μαΐου 2015, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Αφίσα, Πρόγραμμα σύντομο, πλήρες

6η Διεθνής Επιστημονική Διημερίδα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
«ΣΚΙΩΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ:ΜΟΝΤΕΛΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ»
SHADOW EDUCATION SYSTEM: BORDER MANAGEMENT MODELS OF THE SCHOOL WITH THE STRUCTURES OF THE EDUCATION MARKET

6 & 7 Ιουνίου 2014, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Αφίσα, Πρόγραμμα GR σύντομο, GR πλήρες, ΕΝ πλήρες

5η Επιστημονική Διημερίδα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού με διεθνή συμμετοχή
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: ΓΕΦΥΡΕΣ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑΤΑ»
SOCIAL NETWORKING AND SCHOOLS: INTERFACE AND MEANINGS

17 & 18 Μαΐου 2013, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Αφίσα, Πρόγραμμα GR ΕΝ

Διεθνής Συνάντηση
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
CHANGE AND GOVERNANCE OF EDUCATIONAL SYSTEMS

30 & 31 Μαρτίου 2012, κτήριο Κλεόβουλος, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Αφίσα GR FR, Πρόγραμμα 

4η Επιστημονική Διημερίδα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού με διεθνή συμμετοχή
«ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ»
CRISIS AND GOVERNANCE OF EDUCATION SYSTEMS

27 & 28 Μαΐου 2011, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Αφίσα, Πρόσκληση, Πρόγραμμα 

3η Διεθνής Επιστημονική Ημερίδα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
«ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ»
COMMUNICATION AND GOVERNANCE OF EDUCATION SYSTEMS

5 Ιουνίου 2010, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Αφίσα, Πρόγραμμα 

2η Διεθνής Επιστημονική Διημερίδα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
«ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ»
Second International Scientific Conference of Educational Planning CHANGE AND GOVERNANCE OF EDUCATION SYSTEMS

29, 30, 31 Μαΐου 2009,  Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Αφίσα, Πρόσκληση, Πρόγραμμα 

Ημερίδα «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ»
EDUCATIONAL PLANNING AND DEVELOPMENT

10 Μαρτίου 2008, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Αφίσα, Πρόγραμμα σελ 1, σελ 2

Ημερίδα «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ: 60 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ»

16 Μαρτίου 2007, κτήριο Κλεόβουλος, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Αφίσα, Πρόσκληση, Πρόγραμμα σελ 1, σελ 2